Заявка на повернення

від 21.11.2024

Усі поля у цій заявці є обов'язковими.


Особисті дані покупця

Прізвище
Усі поля у цій заявці є обов'язковими.
Ім'я
По-батькові
E-mail
Номер телефону

Інформація про замовлення

Номер замовлення або чеку
Дата отримання

Згода на обробку персональних даних

Ви повинні погодитися на обробку вказаних вами персональних даних, щоб ми могли прийняти вашу заявку через цю форму.

Документи щодо придбання

Документ, що підтверджує оплату (завантажте скан або фото документа)

Завантажте файл документа, що підтверджує покупку.

Формат: jpg/png/pdf

Розмір файлу до 2Мб


Вибір способу повернення товару покупцем


Вибір способу повернення коштів за товар


Реквізити для повернення коштів за безготівковим розрахунком

Для повернення грошових коштів безготівковим розрахунком після обробки Заявки на повернення товару Покупець зобов'язаний надати Продавцю наступні реквізити.

Прізвище
Ім'я
По-батькові
IBAN
ІПН

* Повернення коштів на користь третіх осіб не здійснюється!


Опис товару

Найменування товару
Серійний номер
Вкажіть причину, чому ви повертаєте цей товар. Наприклад: машина занадто шумить.

Правила повернення товару

  • Споживач має право на повернення/обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем
  • Повернення/обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром (фіскальний або товарний чек, гарантійний талон з датою придбання та серійним номером товару).
  • При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору (у разі, якщо споживач самостійно здійснює повернення товару за адресою його придбання), а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору (якщо клієнт робить повернення товару за допомогою перевізника) – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів після отримання товару продавцем.
  • Доставку повернення або обміну, оплачує клієнт, крім випадків виробничого браку (висновок про брак видає механік сервісного центру після діагностики протягом семи днів).
Ви повинні підтвердити що ознайомились з правилами повернення товару.