Не знайшли у списку свого міста з сервісним центром? Зверніться в найближчий або в центральний сервісний центр у м. Київ, куди Ви зможете відправити обладнання на ремонт за допомогою кур'єрської компанії "Нова Пошта".
Купуючи швейні машини, оверлоки, коверлоки і вишивальне обладнання в інтернет-магазині "Шпулька", Ви отримуєте сертифікований товар, гарантійний талон і касовий чек, які необхідні для безкоштовного гарантійного ремонту, протягом 12, 24 або 36 місяців в залежності від виробника і моделі обладнання. Сервісний центр обслуговує швейну техніку наступних виробників: Rold, Janome, Necchi, Bernina, Bernetta, Isew, Brother, Jaguar, Singer, Juki і Pfaff.
У разі повторного звернення клієнта за телефоном або онлайн за допомогою месенджерів, для консультації по індивідуальній настройці (не входить в гарантію), заправки ниток, демонстрації функцій швейної техніки та інших питань пов'язаних з експлуатацією швейної техніки, оплачується окремо! Після оплати, фахівець сервісного центру погодить з Вами час для онлайн консультації або по телефону. Вартість даної послуги 590 грн/30 хвилин.
Офіційний термін гарантії на швейну техніку 12, 24 або 36 місяців з дня покупки, в залежності від виробника і моделі. Точний період гарантійного обслуговування, можна дізнатися на сторінці товару інтернет-магазину "Шпулька" або у гарантійному талоні до Вашого виробу.
Важливо! Вартість діагностики швейної техніки - 490 грн. Якщо випадок є гарантійним, плата за діагностику повертається клієнтові!
Якщо випадок не гарантійний, вартість налаштування (ремонту) без урахування запчастин або повної профілактики:
Побутова електромеханічна швейна машина - від 990 грн.
Побутова комп'ютерна швейна машина - від 1390 грн.
Побутовий оверлок або розпошивальна машина - від 1390 грн.
Побутова вишивальна машина - від 2590 грн.
Важливо! На всю швейну техніку, придбану в інтернет-магазині "Шпулька", нашим клієнтам надається додаткова знижка 30% на сервісне обслуговування швейної техніки на протязі 5-ти років з дати продажу.
Всі оплати проводяться на банківський рахунок підприємця або готівкою в касу з обов'язковою видачею фіскального чека (або отриманням копії онлайн).
1. Ця гарантія має силу тільки при дотриманні наступних умов:
Правильне і чітке заповнення гарантійного талона із зазначенням назви моделі, серійного номера виробу, дати продажу і печаткою компанії.
Наявність оригіналу гарантійного талона.
Використання виробу відповідно до умов інструкції з експлуатації.
2. Гарантія не поширюється на:
а) деталі швейного обладнання, які швидко виходять з ладу або є витратними матеріалами
Швейні голки, лапки та інші аксесуари з комплекту.
Човник, шпульний ковпачок, вкладиш.
Лампу, запобіжник, педаль.
Нитковдівач, котушкотримач.
Дротяні вироби (компенсаційні пружини, нитконапрямляючі і т.д..
Голкова пластина, ремені, ножі.
б) періодичне технічне обслуговування, встановлення та налаштування швейного обладнання
3. Гарантійне обслуговування не поширюється на дефекти:
Як виникли при порушенні покупцем інструкції з експлуатації обладнання.
Спричинені стихійними лихами.
Програмного забезпечення.
4. Сервісний центр залишає за собою право:
Відмовити в гарантійному обслуговуванні за умови не дотримання 1-го пункту.
А також у випадку з пунктом 2-м або 3-м.
Непродовольчі товари, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, задовольняються за згодою продавця. Задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
5. Гарантія має силу:
На території України.
Поширюється на продукцію, придбану в інтернет-магазині "Шпулька".
6. Гарантія поширюється:
На неполадки обладнання, що виникли в процесі виготовлення.
Або внаслідок прихованих дефектів.
7. Гарантія включає:
Заміну несправних запчастин.
Виконання безкоштовних ремонтних робіт протягом гарантійного терміну.
8. Термін проведення гарантійного ремонту:
За умови наявності запасних частин не може бути більше 14 днів за кожною одиницею обладнання.
За відсутності запчастин термін ремонту може бути збільшений, але не більше ніж на 30 робочих днів.
Термін гарантії на заміну запасних частин не перевищує термін гарантії на виріб.
9. Претензії щодо комплектності товару приймаються:
Тільки в момент отримання замовлення.
При купівлі товару в магазині.
10. Право на гарантійне обслуговування втрачається у разі:
Якщо виріб, який призначений для побутового використання, експлуатувався для здійснення підприємницької діяльності, а також інших потреб, які не відповідають прямим призначенням.
Несправностей обладнання при недотриманні умов експлуатації або помилкових дій користувача, неправильної установки.
Механічних пошкоджень під час транспортування або використання.
Стихійного лиха (блискавки, пожежа, повінь і т.п.), а також інших причин, які не стосуються продавця і виробника.
Потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах и т.д..
У разі ремонту або внесення конструктивних змін не уповноваженими особами, розкриттям пломб, порушення цілісності корпусу.
Пошкодження в результаті невідповідності нормам в електромережі, температури і вологості в приміщенні, експлуатації без заземлення (щодо пром обладнання) і т.п..
Пошкоджень, які виникли у разі використання нестандартних і неякісних витратних матеріалів, комплектуючих, запасних частин, носіїв інформації, а також програмних продуктів, що були встановлені або рекомендовані виробником.
11. Ця гарантія не обмежує законних прав споживачів, даних йому чинним законодавством України.
Якщо у Вас виникли сумніви щодо комплектації або заявлених характеристик обладнання, уточніть їх у менеджерів компанії в день покупки.
Обмін і повернення
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Доставку повернення, в тому числі обмін, оплачує клієнт, крім випадків виробничого браку (висновок про брак видає механік після діагностики).
Як здійснити операцію:
1. Мати кредитну карту «ПриватБанк»
2. Уточнити у банка доступний кредитний ліміт
3. Оформити замовлення через корзину сайту з умовою оплати «Миттєва розстрочка» Умови згоди:
1. Комісія з еквайрингу 0%
2. Розстрочка доступна до 25 платежів (24 міс.)
3. Комісія по сервісу 1,9% від суми покупки щомісяця. У разі списання регулярного платежу в рахунок кредитних коштів, клієнт сплачує додаткову комісію в розмірі 4%.
«КУПІВЛЯ ЧАСТИНАМИ» ВІД MONOBANK ДО 3 ПЛАТЕЖІВ
Як укласти угоду:
1. Бути клієнтом MONOBANK
2. Перевірити доступний ліміт на «Покупку частинами».
3. Підтвердити покупку в додатку Умови згоди:
1. Сума покупки від 1000 грн, комісія 0%
2. Доступна покупка частинами до 3 платежів
3. Перший платіж буде списаний в момент покупки з банківської карти, а наступний - через місяць.